Regulamin Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl
Sklep
internetowy sklepratownika.pl jest prowadzony przez: AGIMED Tomasz
Dziwosz z
siedzibą w Krakowie, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej
6A/41, Tel.: (12) 376-48-30, Fax: (12) 376-48-99, wpisanego do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Ministra Gospodarki. NIP: 659-110-00-20; REGON:
120526864 (dalej:
AGIMED).
Definicje:
Sklep
Internetowy sklepratownika.pl prowadzony przez AGIMED
sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową
sklepratownika.pl.
Klient osoba
fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do
czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność
prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w
tym w szczególności dokonująca zakupów.
Konsument -
klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie
Internetowym sklepratownika.pl w zakresie niezwiązanym bezpośrednio
z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Materiały wszelkie treści zamieszczone przez Klienta w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl, w tym w szczególności zdjęcia, wypowiedzi na
forum, recenzje produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl.
Koszyk funkcjonalność Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w której
widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także
istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w
szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury,
sposób dostawy, formy płatności. W przypadku zarejestrowanego
Klienta możliwe jest wpisanie numeru kodu rabatowego.
Strona
produktowa strona w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl, na której przedstawione są informacje na temat
produktu.
Podmiot realizujący
płatność zewnętrzny w stosunku do AGIMED podmiot,
pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu
bankowego lub płatności kartą płatniczą.
Punkt Odbioru adres pod którym Klient może odebrać zamówione produkty.
§1 Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl, składania zamówień na produkty
dostępne w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl, dostarczania
zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny
sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia
i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania
reklamacji.
2. Do
korzystania ze Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w tym
przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego sklepratownika.pl oraz
składania zamówień na produkty, niezbędne są:
a)
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką
internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox,
Opera, Safari;
b)
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
3.
Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl zgodnie z jego przeznaczeniem.
4.
Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek
aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w tym w szczególności od
jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania
treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl do celów innych niż jego
przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie
na stronach internetowych Sklepu Internetowego sklepratownika.pl
jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej
itp.
5.
AGIMED w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl spowodowane siłą wyższą,
niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl z infrastrukturą techniczną
Klienta.
6.
Przeglądanie asortymentu Sklep Internetowego sklepratownika.pl nie
wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta
na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl możliwe jest po zarejestrowaniu się zgodnie z
postanowieniami § 2 regulaminu albo przez podanie niezbędnych
danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację
zamówienia bez rejestracji.
7.
Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem
przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
Przedmiotowe usługi świadczy Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie,
przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON
240770255, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS
0000296790, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w
Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Regulamin usług Dotpay S.A. dostępny jest pod adresem:
https://www.dotpay.pl/dla-kupujacych/regulaminy/
§
2 Rejestracja
1. W
celu rejestracji w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl (założenia
konta Klienta) należy wypełnić pola formularza rejestracyjnego
oznaczone symbolem gwiazdki (*) oraz zaakceptować regulamin Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl.
2.
Rejestracja w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl, jak również
korzystanie z funkcjonalności Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl, są nieodpłatne.
3. Po
zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl
każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w
formularzu rejestracyjnym.
4. W
celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl należy wysłać z adresu poczty elektronicznej
aktualnie zarejestrowanego w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl
wiadomość elektroniczną na adres info@sklepratownika.pl
z prośbą o usunięcie konta.
§ 3 Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl
1.
Logowanie do Sklepu Internetowego sklepratownika.pl odbywa się
poprzez wpisanie w formularzu logowania adresu e-mail oraz hasła
podanych przy rejestracji konta Klienta. Dane podane przy rejestracji
konta mogą zostać zmienione po zalogowaniu się na konto Klienta
(zakładka Moje konto).
2.
Klient, który zarejestrował konto, może korzystać ze wszystkich
dostępnych funkcjonalności Sklepu Internetowego sklepratownika.pl,
w tym składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl oraz zamieszczać Materiały w
Sklepie Internetowym sklepratownika.pl, które nie naruszają
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, praw osób trzecich, w
tym praw na dobrach niematerialnych osób trzecich, dóbr osobistych
osób trzecich oraz zasad współżycia społecznego (za sprzeczne z
zasadami współżycia społecznego uznaje się materiały niezgodne
z charakterem funkcjonalności Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl, w której zostały zamieszczone - niemerytoryczne
lub nie na temat - wpisy na forum lub recenzje, materiały o
charakterze promującym lub reklamowym, w tym w postaci linków do
innych stron. Materiały powinny być zgodne z charakterem
funkcjonalności Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w której
zostały zamieszczone - wpisy na forum, recenzje itp. powinny być
merytoryczne oraz dotyczyć tematycznie wątku, w którym zostały
zamieszczone, nie mogą reklamować lub promować cudzych usług,
produktów lub przedsiębiorstwa).
3.
Klient z momentem zamieszczenia danego Materiału:
a)
oświadcza, iż władny jest zamieścić dany Materiał w Sklepie
Internetowym sklepratownika.pl, w tym udostępnić go
nieograniczonemu kręgowi osób;
b)
oświadcza, iż dany Materiał nie narusza powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw na dobrach
niematerialnych osób trzecich, dóbr osobistych osób trzecich, ani
zasad współżycia społecznego;
c)
zamieszczając dany Materiał w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl (w tym w szczególności zdjęcia, wpisy na forum,
recenzje itp.) udziela AGIMED nieograniczonej czasowo i terytorialnie
licencji na korzystanie przez AGIMED z powyższego Materiału w
działalności Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, w tym w
szczególności na utrzymywanie ich w zasobach systemu
informatycznego AGIMED. Klientowi z tytułu udzielenia AGIMED
powyższej licencji nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie;
d) na
wypadek jakichkolwiek roszczeń osób trzecich dotyczących Materiału
zamieszczonego przez Klienta w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl, Klient zobowiązuje się do naprawienia szkody
poniesionej przez AGIMED z tego tytułu w najszerszym dopuszczalnym
przez prawo zakresie, a także do przystąpienia do postępowania
sądowego lub pozasądowego po stronie AGIMED na pierwsze wezwanie
AGIMED.
4.
AGIMED uprawniona jest do zablokowania konta Klienta, jeżeli jego
działanie w ramach Sklepu Internetowego sklepratownika.pl naruszy
powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich (w
tym w szczególności prawa na dobrach niematerialnych), dobra
osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub
postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze zablokowania konta
Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej
aktualnie zarejestrowany w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl.
Zablokowanie konta oznacza rozwiązanie umowy z Klientem o
świadczenie usług drogą elektronicznej w trybie natychmiastowym.
5.
AGIMED uprawniona jest do usuwania ze Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl Materiałów sprzecznych z prawem, naruszających
prawa osób trzecich, dobra osobiste, zasady współżycia
społecznego lub postanowienia niniejszego regulaminu. O zamiarze
usunięcia Materiałów zamieszczonych przez Klienta Klient zostanie
powiadomiony na adres poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany
w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl.
6.
Klient przyjmuje do wiadomości, iż Sklep Internetowy
sklepratownika.pl nie stanowi narzędzia do utrwalania i
przechowywania Materiałów. AGIMED nie gwarantuje, iż zamieszczone
przez Klienta Materiały będą stale dostępne na stronach
internetowych Sklepu Internetowego sklepratownika.pl i w najszerszym
dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za
ich utratę przez Klienta.
7.
AGIMED, stosownie do powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
nie ma obowiązku sprawdzania Materiałów zamieszczonych przez
Klientów w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl. W przypadku gdy
którykolwiek z Materiałów zamieszczonych w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa,
prawa osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub
regulamin, należy poinformować o tym AGIMED za pośrednictwem poczty
elektronicznej wskazując adres internetowy, pod którym
dostępny jest dany Materiał w ramach Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl oraz informując, na czym polega naruszenie. W
przypadku gdy dany Materiał naruszać będzie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, zasady
współżycia społecznego lub regulamin, AGIMED niezwłocznie
uniemożliwi dostęp do tego Materiału osobom trzecim.
8.
Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl mogą być zgłaszane AGIMED za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Reklamacje dotyczące produktów mogą być
zgłaszane stosownie do postanowień § 9 regulaminu.
9.
Zgłoszenia, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, będą
rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
10.
Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy:
a)
loginu i hasła do swojego konta w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl. W granicach wynikających z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie
działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do
danego konta w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl jest Klient,
przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej
wiadomości Klienta;
§ 4 Informacje o produktach
1.
Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2.
Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl:
a)
zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich;
b)
nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu
dostarczenia produktu do Klienta, od wartości oraz wielkości
zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu
przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz
z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem
zamówienia przez Klienta.
3.
AGIMED zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w
cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego
rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym
mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone
przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji
promocyjnych lub wyprzedaży.
4.
Promocje w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl nie podlegają
łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§ 5 Warunki realizacji zamówień
1.
Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w
asortymencie Sklepu Internetowego sklepratownika.pl przez 7 dni w
tygodniu i 24 godziny na dobę.
2. W
celu złożenia zamówienia należy:
a)
zalogować się do Sklepu Internetowego sklepratownika.pl lub
skorzystać z możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji;
b)
wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie
kliknąć przycisk Do koszyka (lub równoznaczny);
c)
wybrać sposób dostawy (sposób dostarczenia produktu);
d) w
przypadku gdy zamówienie będzie odebrane przez Klienta w Punkcie
Odbioru wybrać Punkt Odbioru, w którym zamówienie zostanie
odebrane;
e)
wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić
dostawa produktu.
f)
wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru
zamówienia, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona faktura VAT;
g)
wybrać formę płatności;
h)
kliknąć przycisk Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty.
3. W
przypadku płatności z góry - opłacić zamówienie
w
jeden z dostępnych
sposobów płatności.
4.
AGIMED uprawniony jest do wprowadzenia maksymalnej ilości sztuk
danego produktu objętej jednym zamówieniem.
5.
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie AGIMED oferty
zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.
6.
Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta
wskazany w koncie Klienta lub wskazany w procesie składania
zamówienia dla zakupów bez rejestracji zostanie wysłane
potwierdzenie otrzymania przez AGIMED zamówienia złożonego przez
Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres
poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość
elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem AGIMED o
przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 5
powyżej.
7.
AGIMED zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz
form płatności w stosunku do Klienta, który:
a) co
najmniej jeden raz nie odebrał przedmiotu zamówienia dostarczanego
za pośrednictwem operatora pocztowego, płatnego przy odbiorze, w
terminie 14 dni od dnia dostarczenia go do właściwej placówki
operatora pocztowego;
b) co
najmniej jeden raz nie odebrał przedmiotu zamówienia przesłanego
przesyłką kurierską;
c) co
najmniej jeden raz nie odebrał przedmiotu zamówienia z Punktu
Odbioru;
d) ma
co najmniej jedno zmówienie oczekujące na odbiór w Punkcie
Odbioru, lub we wskazanej placówce operatora pocztowego lub za
pośrednictwem kuriera.
8. W
przypadku braku w magazynie AGIMED zamówionego produktu lub braku
możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym
także, jeśli zakup ich od dostawców AGIMED nie będzie możliwy w
czasie przewidzianym na realizację zamówienia, AGIMED poinformuje
Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany
przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą
telefoniczną na numer wskazany przez Klienta.
9. W
przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa,
AGIMED może zaproponować Klientowi:
a)
anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez
Klienta AGIMED będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);
b)
anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest
możliwa (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie
zostanie zrealizowane w części, przy czym AGIMED będzie zwolniona
z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
c)
podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w
odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest
możliwa w pierwotnym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez
Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów
zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie
będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem
zamówienia na kilka wysyłek).
10. W
przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji
zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu
(w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu
z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie AGIMED), AGIMED
dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być
zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie
anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty
wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia. Klient może
odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na
zasadach określonych w § 10 regulaminu.
11. W
przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o
której mowa w ust. 9 niniejszego paragrafu (w tym również w
przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z
przyczyn nieleżących po stronie AGIMED), AGIMED może anulować
zamówienie w całości.
12. W
przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 10-11
niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia
została dokonana z góry, AGIMED zwróci Klientowi zapłaconą kwotę
(lub jej część w przypadku realizacji zamówienia w części)
zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady
zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 11
regulaminu.
13. W
przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu,
AGIMED nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub
opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym
dopuszczalnym przez prawo zakresie.
§ 6 Formy płatności
i rozpoczęcie realizacji zamówienia
1. W
przypadku złożenia zamówienia przez zarejestrowanego Klienta gdy
przedmiot zamówienia ma być dostarczony na terenie Polski zapłaty
można dokonać:
a)
podczas odbioru przedmiotu zamówienia w wybranym przez Klienta
Punkcie Odbioru - gotówką. W tym przypadku realizacja zamówienia
zostanie rozpoczęta po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia
przyjęcia zamówienia w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl;
b)
podczas odbioru przedmiotu zamówienia po dostarczeniu go przez
Pocztę Polską lub firmę kurierską - gotówką. W tym przypadku
realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu przez
Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl;
c)
przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) -
przelewem tradycyjnym lub jednym z systemów płatności
elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez AGIMED.
W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu
środków na rachunku bankowym AGIMED (przelew tradycyjny) lub po
otrzymaniu przez AGIMED potwierdzenia poprawnego wykonania płatności
przez podmiot realizujący płatności.
2.
Klient bez rejestracji może złożyć zamówienie wyłącznie z
dostawą na terenie Polski, w takim przypadku Klient może zapłacić
jedynie przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) -
przelewem bankowym lub kartą płatniczą w jednym z systemów
płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez
AGIMED. W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po
zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym AGIMED (przelew
tradycyjny) lub po otrzymaniu przez AGIMED potwierdzenia poprawnego
wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności.
3.
Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry
a za część zamówienia przy odbiorze. Forma płatności może być
uzależniona od rodzaju produktu i/lub miejsca odbioru zamówienia.
4.
Tylko zalogowany Klient może skorzystać z kodu rabatowego,
otrzymanego od Sklepu Internetowego sklepratownika.pl upoważniającego
do otrzymania rabatu w Sklepie Internetowym sklepratownika.pl.
5.
Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient
może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być
łączony z żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami
chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po upływie daty
ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest
niemożliwe.
§
7 Czas realizacji zamówień
1.
AGIMED zamieszcza na stronie internetowej Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl przedstawiającej dany produkt informację o
liczbie dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których
nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa
informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia
zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia
do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub
do Punktu Odbioru. Czas realizacji zamówienia jest podawany z
uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych
produktów. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od
dostępności danego produktu.
2. Na
terenie Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za
pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany
przez Klienta adres lub do wybranego przez Klienta Punktu Odbioru.
3.
Poza terenem Polski przedmiot zamówienia jest dostarczany za
pośrednictwem Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej pod wskazany
przez Klienta adres.
4.
AGIMED nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub
brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowego lub
niepełnego adresu dostawy.
§ 8 Warunki reklamacji
1.
AGIMED jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt
ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną
jest niezgodność dostarczonych produktów z umową.
2.
AGIMED w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się
do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego
postępowania.
3. W
celu rozpatrzenia reklamacji przez AGIMED Klient powinien dostarczyć
reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu
(produktów) i opisem reklamacji na adres uzgodniony z AGIMED.
4. W
przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, AGIMED
niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę
usunie. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia
wady produktu lub obniżenia ceny AGIMED zwróci należność
niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.
Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z
działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący
konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do
obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym
odpowiedzialność AGIMED z tytułu rękojmi za wady fizyczne
produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił AGIMED za
nabycie danego produktu.
§ 9 Warunki
gwarancji
1.
Produkty sprzedawane przez AGIMED mogą być objęte gwarancją
udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. AGIMED nie udziela
żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z
tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami
zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
2. W
przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił
gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
a)
korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w
tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta.
§ 10 Rezygnacja z
zamówienia oraz odstąpienie od umowy
1.
Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na
nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki
kontaktując się z AGIMED.
2.
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w
Sklepie Internetowym sklepratownika.pl w ciągu 14 (czternastu) dni
kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów,
z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do
odstąpieniu od umowy rozpoczyna się :
- od
daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),
- od
daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego
zamówienia - jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.
3.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014
r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r.,
Dz. U. z 2014 r., poz. 827):
a)
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni
usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w
zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c)
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d)
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
umowy o prenumeratę;
e)
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku
materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za
wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa
odstąpienia od umowy.
4.
Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia
oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej.
5. W
takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu AGIMED produktu
w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru
produktu, a także jego cechy i funkcjonowania. AGIMED zwróci
Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność zgodnie z
postanowieniami § 11 regulaminu.
6.
Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia od umowy
ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z
niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru produktu, jego cechy lub funkcjonowania.
7.
Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt
AGIMED, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia
odstąpienia od umowy.
8.
AGIMED nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za
pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
§ 11 Zwrot
należności Klientom
1.
AGIMED dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później
niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a)
anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku
zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed
jego realizacją;
b)
zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało
dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej;
c)
zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało
odebrane w Punkcie Odbioru i było uprzednio opłacone z góry;
d)
uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia
wady produktu lub obniżenia ceny.
2. W
przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) AGIMED może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do
chwili otrzymania produktu z powrotem.
3.
AGIMED dokona zwrotu pieniędzy na:
a)
rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą
Klienta) - jeśli zamówienie było opłacone:
- z
góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej;
-
przy odbiorze u kuriera lub na poczcie
-
przy odbiorze w Punkcie Odbioru.
4. W
najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie AGIMED nie ponosi
odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie
zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego
adres mailowy wezwania do przesłania AGIMED numeru rachunku
bankowego Klienta, Klient nie prześle AGIMED takiego numeru rachunku
bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych
umożliwiających dokonanie zwrotu. AGIMED nie ponosi
odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie
zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych
danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku
bankowego.
5. W
przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z
nienależącego do niego rachunku bankowego lub karty płatniczej, zwrot
nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego lub karty płatniczej, zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w
ust. 3.
§
12 Promocje
1. Na
stronach Sklepu Internetowego sklepratownika.pl mogą znajdować się
informacje o promocjach (zwanych dalej "Promocjami"). Promocje
dzielą się na:
a)
promocje produktowe - obniżające cenę produktu zgodnie z rabatem
kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie
produktu;
b)
zestawy promocyjne - przy zakupie (wyłącznie na stronie
produktowej) zestawu promocyjnego, składającego się przynajmniej z
dwóch produktów zamieszczonych w zakładce "Produkty w
zestawach".
2.
Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas
składania zamówienia.
3.
Promocji nie można łączyć z innymi promocjami Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl, chyba że regulamin danej promocji
będzie stanowił inaczej.
4. Po
złożeniu zamówienia zawierającego zestaw promocyjny nie ma
możliwości jego podziału.
5.
Zestawy promocyjne mogą być dostarczone Klientowi, jeżeli
wszystkie produkty wchodzące w ich skład zostaną skompletowane w
Magazynie.
6. W
przypadku braku w magazynie któregokolwiek z produktów wchodzącego
w skład zamówionego zestawu promocyjnego, AGIMED poinformuje o tym
Klienta poprzez wysłanie informacji na adres e-mail wskazany w
zamówieniu.
7. W
przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest zestaw promocyjny,
rezygnacja Klienta z zamówienia, o której mowa w § 10 regulaminu,
może dotyczyć wyłącznie całego zestawu promocyjnego. Nie ma
możliwości rezygnacji z pojedynczych produktów wchodzących w
skład zestawu promocyjnego.
8. W
przypadku sprzeczności z innymi postanowieniami regulaminu
zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.
§
13 Dane osobowe
1.
Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez AGIMED danych osobowych
podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub w procesie
składania zamówienia bez rejestracji w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl oraz w procesie korzystania ze Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl. Podanie danych osobowych przez Klienta jest
dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez AGIMED danych
osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez AGIMED usług
drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów w
Sklepie Internetowym sklepratownika.pl.
2.
Dane osobowe przetwarzane są przez AGIMED Tomasz Dziwosz z siedzibą
w Krakowie (31-234) przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 13,
wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. NIP:
659-110-00-20; REGON: 120526864
3.
AGIMED przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą
elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży
produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym
sklepratownika.pl, a w przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o
której mowa w § 14 regulaminu, również w celach marketingowych, w
tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji
handlowych drogą elektroniczną.
4.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich
poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane po
zalogowaniu się na konto Klienta (zakładka "Moje konto".
Usunięcie danych osobowych następuje poprzez zgłoszenie do AGIMED.
5.
Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi
Klienta.
§
14 Newsletter
1.
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w
tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie
odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie
późniejszym w zakładce "Moje konto" (odnośnik "Newsletter").
W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na
podany przez siebie adres poczty elektronicznej biuletyn informacyjny
(Newsletter) Sklepu Internetowego sklepratownika.pl, a także inne
informacje handlowe wysyłane przez AGIMED w swoim imieniu.
2.
Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty
Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola w
zakładce "Moje konto" (odnośnik Newsletter) lub kontaktując
się z AGIMED.
§ 15 Postanowienia
końcowe
1.
Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego
sklepratownika.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego.
2.
AGIMED dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach
Sklepu Internetowego sklepratownika.pl były na najwyższym poziomie,
jednakże AGIMED nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia
dostępności Sklepu Internetowego sklepratownika.pl w przypadku
konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany
sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub
rozbudowy Sklepu Internetowego sklepratownika.pl.
3. W
najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie AGIMED nie ponosi
odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów
pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez
Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie
zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
4.
Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować
różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a
rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
5. W
sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy
prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy
z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia
24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
6.
Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu
Internetowego sklepratownika.pl używane są w celach
identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie
przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z
2003 r. poz. 1117).
7. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości
usług Sklep Internetowy sklepratownika.pl korzysta z informacji
zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które
następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się
przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym
momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała
takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak
pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować
utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego sklepratownika.pl.
Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia
zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta,
oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym
urządzeniu Klienta.
8.
Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a AGIMED rozstrzygane będą
przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby AGIMED.
9.
AGIMED zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn
technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje
się skuteczna w terminie wskazanym przez AGIMED. Zamówienia złożone
przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są
realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.